فروش عسل طبیعی با ضمانت ، خرید عسل طبیعی ، بازار عسل

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

خواص عسل و دارچین

آیا از خواص عسل و دارچین اطلاع دارید؟ این ترکیب می تواند در درمان حساسیت، دیابت، سرماخوردگی، گوارش و بیماری های پوستی بسیار موثر عمل کند. دارچین توسط چینی ها و اقوام آیوروِدایی بیش از ۲۰۰۰ سال است که استفاده می شود. عسل هم تاریخی غنی به قدمت یونان و روم باستان، وِداها و کتیبه های مصری دارد. در این مقاله به بررسی فواید دارچین و عسل می پردازیم و در انتها بهترین روش مصرف عسل و دارچین را بیان خواهیم کرد.

به خاصیت های درمانی عسل توسط ارسطو و شاگردش اریستوکسنوس نیز اشاره شده است. داستان های بی شماری از مردمی که با عسل از هرگونه بیماری چون دیابت (دو نوع) گرفته تا کَک مَک و جوش صورت شفا پیدا کرده اند از ابتدای کشف عسل و دارچین در تصدیق این ترکیب وجود دارد.

در اینجا به برخی از قدیمی ترین روش های عمومی استفاده درمانی از عسل و دارچین برای بیماری های مختلف اشاره می کنیم:

عسل و دارچین با هم مؤثرترند

از زمانی که بیاتریکس دِکستِر برای نشریه ی اخبار هفتگی جهان در سال ۱۹۹۵ مقاله ای نوشت که ادعا داشت عسل و دارچین هر چیزی که تصور کنید را شفا میدهند. این ترکیب خوش طعم مورد بررسی شدیدا موشکافانه کارشناسان و دانشمندان تغذیه قرارگرفته است.

خواص عسل و دارچین

عسل و دارچین را با هم مصرف کنید.

در حال حاضر، مدرکی قطعی حاکی بر اینکه ترکیب عسل و دارچین نتایج معجزه آسایی دارد در نوشته های علمی وجود ندارد، که باعث بی میلی جامعه ی پزشکی نسبت به پیشنهاد آن به مراجعین خود می شود.

با این حال از نظر من اگر خواص درمانی هریک را بررسی کنیم، غیر منطقی نیست که بگوییم اگر هرکدام به تنهایی خوب است، پس هر دو باهم می توانند عالی باشند!

در مطالعات اساسی روغن های ماساژ بسیار مشاهده کردم که ترکیبات خاص، تاثیر درمانی چندین برابر قوی تری نسبت به هر یک از اجزای ترکیب به تنهایی دارند و من عقیده دارم که این موضوع د رمورد دارچین و عسل نیز صدق می کند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد براتی

فروشگاه عسل طبیعی آهوتا

هدف ما بعنوان زنبوردار و تولید کننده عسل طبیعی همواره بر این بوده که عسل طبیعی و خام را با بهترین کیفیت به دست مشتری نهایی برسانیم. عسل هایی که در این مجموعه به فروش می رسند همراه با برگه آزمایش و ضمانت نامه کیفیت برای مشتریان ارسال خواهد شد، بنابراین هیچ گونه ریسکی در کار نیست زیرا ما تعهد می دهیم در صورتی که عسل ارسال شده، خام و طبیعی نبود ۲ برابر وجه پرداخت شده بابت عسل را ظرف حداکثر ۱۲ ساعت خدمت تان واریز کنیم.

ارسال محصولات برای سراسر کشور رایگان می باشد، همچنین امکان پرداخت در محل نیز برای سفارشات بالای ۲ کیلو امکان پذیر می باشد.

دفتر مرکزی ما شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی می باشد و کندوها نیز با توجه به آب و هوا و فصل سال در مناطق مختلف کشور در حال کوچ و فعالیت هستند. البته این فاصله هیچ گاه مانع بهره بردن شما از عسل طبیعی نمی باشد، ما عسل را برای شما به سراسر کشور ارسال خواهیم کرد.


عسل های ما بر خلاف اکثریت عسل های موجود در بازار، خام می باشد یعنی همان گونه که از کندو برداشت می شود بدون هیچ فرآوری و دست کاری بصورت مستقیم به دست شما  می رسد. متاسفانه اکثریت افراد عسل را تا ۶۰ درجه سانتی گراد حرارت میدهند تا از کریستالیزه شدن آن جلوگیری کنند که درنتیجه تمام خواص و آنزیم های عسل از بین می رود.

با توجه به امکانات و نیروی متخصصی که در مجموعه آهوتا وجود دارد، پس از اتمام شهد یک منطقه بلافاصله کندوها را به مکان دیگری که شهد کافی برای زنبورها وجود دارد کوچ می دهیم و زنبورها همیشه از شهد گل و گیاه استفاده میکنند، متاسفانه بسیاری از زنبورداران پس از اینکه شهد منطقه تمام می شود زنبورها را جابجا نمی کنند و از شربت شکر و ذرت و … استفاده می کنند که این عمل به هیچ وجه مورد تایید زنبورداران حرفه ای نیست.

اگر بدنبال عسل طبیعی و خام هستید با ما تماس بگیرید، ما کیفیت عسل ها را هرگونه که شما بخواهید تضمین خواهیم کرد.

فروش عسل طبیعی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد براتی

روش های استفاده از عسل برای زیبایی پوست

هنگام استفاده از عسل در محصولات زیبایی بهتر است از عسل روان استفاده کنید. مزیت عسل خام این است که عطر بیشتری خواهد داشت زیرا حاوی بیشترین سطوح ترکیبات فرّار معطر است.

عسل و زیبایی پوست

پاک کننده

یک قاشق مرباخوری عسل روان را در ۴ قاشق غذاخوری آب گرم حل کنید تا یک پاک کننده آب عسل داشته باشید،

۱ یک قاشق مرباخوری عسل روان را در ۴ قاشق غذاخوری شیر گرم حل کنید تا یک پاک کننده شیری داشته باشید.

یکی از این دو پاک کننده را تهیه و به آرامی به طور یکنواخت روی صورت خود بمالید تا پرکی و سلول های مرده پوست را جدا کند سپس صورت تان را با آب گرم یا سرد خوب شستشو دهید.

دو نمونه از ماسک عسل که برای پوست های خشک و چرب استفاده می شود.

توجه: ترکیبات این ماسک ها که با عسل مخلوط می شوند، همه مغذی و فساد پذیر می باشند و فقط به اندازه مصرف باید تهیه شوند. هرگز اضافی آن را برای مصرف بعدی نگه ندارید.

درمان زبری پوست

عسل خاصیت خورندگی زبری پوست را دارد و چنانچه در چندین نوبت به نقاط زبر یا ترک خورده پوست بدن، دست ها، پاها و مخصوصا پاشنه ترک خورده مالیده شود، بهبودی حاصل می گردد.

درمان لکه های صورت

برگ خشک شده شاتوت را آسیبا کرده و با عسل مخلوط کنید، مخلوط حاصل را بر تمامی لکه های صورت بمالید و هر شب ادامه دهید تا از بین برود.

درمان ریزش مو

یک قاشق سوپ خوری عسل را با یک قاشق چای خوری دارچین نرم مخلوط کنید و مقداری روغن زیتون به آن بیفزایید. مخلوط فوق را ۲۰ دقیقه قبل از استحمام بر روی پوست سر بمالید و خوب ماساژ دهید.

تاخیر در سفید شدن موهای بدن

یک برابر گلبرگ های گل محمدی را با دو برابر عسل مخلوط کرده و مخلوط آن دو را در ظرف شیشه ای در بسته بریزید و آن را در آفتاب و دور از گرد و غبار قرار دهید تا سرشته شود. مخلوط آماده شده را ” گل قند ” گویند که مصرف یک قاشق غذاخوری آن پس از هر غذا، سفید شدن موهای بدن را به تاخیر می اندازد.

زیبایی پوست با عسل طبیعی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد براتی