هدف ما بعنوان زنبوردار و تولید کننده عسل طبیعی همواره بر این بوده که عسل طبیعی و خام را با بهترین کیفیت به دست مشتری نهایی برسانیم. عسل هایی که در این مجموعه به فروش می رسند همراه با برگه آزمایش و ضمانت نامه کیفیت برای مشتریان ارسال خواهد شد، بنابراین هیچ گونه ریسکی در کار نیست زیرا ما تعهد می دهیم در صورتی که عسل ارسال شده، خام و طبیعی نبود ۲ برابر وجه پرداخت شده بابت عسل را ظرف حداکثر ۱۲ ساعت خدمت تان واریز کنیم.

ارسال محصولات برای سراسر کشور رایگان می باشد، همچنین امکان پرداخت در محل نیز برای سفارشات بالای ۲ کیلو امکان پذیر می باشد.

دفتر مرکزی ما شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی می باشد و کندوها نیز با توجه به آب و هوا و فصل سال در مناطق مختلف کشور در حال کوچ و فعالیت هستند. البته این فاصله هیچ گاه مانع بهره بردن شما از عسل طبیعی نمی باشد، ما عسل را برای شما به سراسر کشور ارسال خواهیم کرد.


عسل های ما بر خلاف اکثریت عسل های موجود در بازار، خام می باشد یعنی همان گونه که از کندو برداشت می شود بدون هیچ فرآوری و دست کاری بصورت مستقیم به دست شما  می رسد. متاسفانه اکثریت افراد عسل را تا ۶۰ درجه سانتی گراد حرارت میدهند تا از کریستالیزه شدن آن جلوگیری کنند که درنتیجه تمام خواص و آنزیم های عسل از بین می رود.

با توجه به امکانات و نیروی متخصصی که در مجموعه آهوتا وجود دارد، پس از اتمام شهد یک منطقه بلافاصله کندوها را به مکان دیگری که شهد کافی برای زنبورها وجود دارد کوچ می دهیم و زنبورها همیشه از شهد گل و گیاه استفاده میکنند، متاسفانه بسیاری از زنبورداران پس از اینکه شهد منطقه تمام می شود زنبورها را جابجا نمی کنند و از شربت شکر و ذرت و … استفاده می کنند که این عمل به هیچ وجه مورد تایید زنبورداران حرفه ای نیست.

اگر بدنبال عسل طبیعی و خام هستید با ما تماس بگیرید، ما کیفیت عسل ها را هرگونه که شما بخواهید تضمین خواهیم کرد.

فروش عسل طبیعی